الثلاثاء، 13 نوفمبر 2012

الجيلى مع الشامبو لشعرك


طريقة الشامبو والجيلى وانا كنت مش متخيلها فى الاول وقلت اجربها وجربتها وبستخدمها بقالى اسبوع واللهى يا بنات مكنتش متخيله النتيجه ديه بجد انا شعرى كان بيتساقط بطريقه فظيعه جداا وجربت معاه كل حاجه منفعتش دلوقتى اول ما بستعمل الجيلى مع الشامبو بيدى لمعه حلوه اوى للشعر وريحه تحفه ومفيش تساقط بجد تحفه

وكمان يا بنات لما بستعمله مش بحط كريم ولا زيت ولا اى حاجه ع شعرى بحس انه مش محتاج خالص اول مره استعملته وحطيت على شعرى كريم عادى زى ما انا متعوده لقيت انا شعرى بقى دهنى اوى فغسلته ومبقتش احط اى حاجه خالص وده احسن كتير لان الكريم او الزيت الى بندهن بيه شعرنا بيقفل مسام الشعر فالتساقط بيجى من كده الكلام د سمعته من دكتور بجد النتيجه تحفه
الطريقه للى مش عارفها
بنجيب الجيلى اى نكهه زى ماتحبو ونفضى كيس الجيلى وهو بودر عادى فى الشامبو اى نوع بتستخدميه وترجيه كويس وتستخدميه عادى لما تحبى تغسلى شعرك وكل ما تستخدميه ترجى الزجاجه كويس بس كده سهله جداا

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق