السبت، 29 سبتمبر 2012

كلمات اغنيه اجمل حاجه عمرو ستين 2012


كلمات اغنيه اجمل حاجه عمرو ستين 2012

Agmal Haga
اجمل حاجه

انت اجمل حاجه حصلتلى فى حياتى
وبقيت بحب الدنيا بيك
ومعادش يوم بيعدى عليا عادى
من يوم ما حسيت انى ليك
عايزك يا حبيبى كل لحظة معايا
اصل انا خدت عليك
عايزك يا حبيبى كل لحظة معايا
اصل انا خدت عليك
انت اجمل حاجه حصلتلى فى حياتى
وبقيت بحب الدنيا بيك
ومعادش يوم بيعدى عليا عادى
من يوم ما حسيت انى ليك
عايزك يا حبيبى كل لحظة معايا
اصل انا خدت عليك
عايزك يا حبيبى كل لحظة معايا
اصل انا خدت عليك
مطمنى حبيبى هواك
واحساسى لقيته معاك
مخلينى اعيش وياك
وعيشنى فى احلى سنين
مطمنى حبيبى هواك
واحساسى لقيته معاك
مخلينى اعيش وياك
وعيشنى فى احلى سنين
يالا قول بحبك لما بتقلها ليا
تلاقينى دايب بين ايديك
وانا لو اقولك على كل اللى فيا
ده انا مش هبطل وصف فيك
يا حبيبى اتطمن على اللى جاى معايا
عمرى ما هكون غير ليك
يا حبيبى اتطمن على اللى جاى معايا
عمرى ما هكون غير ليك
يالا قول بحبك لما بتقلها ليا
تلاقينى دايب بين ايديك
وانا لو اقولك على كل اللى فيا
ده انا مش هبطل وصف فيك
يا حبيبى اتطمن على اللى جاى معايا
عمرى ما هكون غير ليك
يا حبيبى اتطمن على اللى جاى معايا
عمرى ما هكون غير ليك
مطمنى حبيبى هواك
واحساسى لقيته معاك
مخلينى اعيش وياك
وعيشنى فى احلى سنين
مطمنى حبيبى هواك
واحساسى لقيته معاك
مخلينى اعيش وياك
وعيشنى فى احلى سنين

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق