السبت، 29 سبتمبر 2012

كلمات اغنيه قلبى و حرة فيه نسمه محجوب 2012


كلمات اغنيه قلبى و حرة فيه نسمه محجوب 2012

قلبى و حرة فيه

قلبى و حرة فيه حبك فيها ايه
سيبته يحبك خدت ايه غير عذابى معاك
انت سبب اللى انت فيه قلبى اهو مل وهاعمل ايه
انسى ان انا هضغط عليه علشان هواك
قلبى و حرة فيه حبك فيها ايه
سيبته يحبك خدت ايه غير عذابى معاك
انت سبب اللى انت فيه قلبى اهو مل وهاعمل ايه
انسى ان انا هضغط عليه علشان هواك
حبيبى كفاية قلبى مش ناقص
ليالى بقاسى وانت مش حاسس
كفاية عذابى امشى وانسانى خدت وقت زيادة
حبيبى كفاية قلبى مش ناقص
ليالى بقاسى وانت مش حاسس
تقوللى شارينى يوم يومين تانى تنسى زى العادة
هتموت او تعيش الموضوع ميخصنيش
ناس بتخاف ومتختشيش فات الاوان
سيبت الدنيا علشان عينيك
ومقدرتش حبى ليك
يعنى طبيعى اقلب عليك
وانسى اللى كان
هتموت او تعيش الموضوع ميخصنيش
ناس بتخاف ومتختشيش فات الاوان
سيبت الدنيا علشان عينيك
ومقدرتش حبى ليك
يعنى طبيعى اقلب عليك
وانسى اللى كان
حبيبى كفاية قلبى مش ناقص
ليالى بقاسى وانت مش حاسس
كفاية عذابى امشى وانسانى خدت وقت زيادة
حبيبى كفاية قلبى مش ناقص
ليالى بقاسى وانت مش حاسس
تقوللى شارينى يوم يومين تانى تنسى زى العادة
انا فرصة فى الحياة مبتجيش مرتين
واسأل نفسك حبيبى مين فينا حب مين
اديتك قد ايه مستكترتش عليك
وعملت حاجات كتيرة وانت فيك اللى فيك
انا فرصة فى الحياة مبتجيش مرتين
واسأل نفسك حبيبى مين فينا حب مين
اديتك قد ايه مستكترتش عليك
وعملت حاجات كتيرة وانت فيك اللى فيك
انا فرصة فى الحياة مبتجيش مرتين
واسأل نفسك حبيبى مين فينا حب مين
اديتك قد ايه مستكترتش عليك
وعملت حاجات كتيرة وانت فيك اللى فيك

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق