السبت، 29 سبتمبر 2012

كلمات اغنيه هتقولى ايه نسمه محجوب 2012


كلمات اغنيه هتقولى ايه نسمه محجوب 2012

هتقولى ايه

هتقولى ايه وتعيدلى ايه
متقولش حاجه
مش انت جيت خلاص بقيت
مش عايزة حاجه
هتقولى ايه وتعيدلى ايه
متقولش حاجه
مش انت جيت خلاص بقيت
مش عايزة حاجه
مخلاص ارتحت من الاحزان
اول ما شوفتك
ومش بعاتبك
انا بحبك و محتاجاك
كان لازم تعرف انى
محتاجه تقرب منى اكتر
من اللى فات
كان لازم تيجى بنفسك
من حبك مش من يأسك
ونحكى بالساعات
فى البعد انا قلبى اشتقلك جدا
كان نفسى ارجعلك جدا
لكن انا كنت خايفة لمتفهمنيش
ورجعت حسيت ان انت فاهمنى
مهو انت اللى معلمنى
ان اللى بيعشق اكتر
بحبيبه مبيضحيش
فى البعد انا قلبى اشتقلك جدا
كان نفسى ارجعلك جدا
لكن انا كنت خايفة لمتفهمنيش
ورجعت حسيت ان انت فاهمنى
مهو انت اللى معلمنى
ان اللى بيعشق اكتر
بحبيبه مبيضحيش
كان لازم تعرف انى
محتاجه تقرب منى اكتر
من اللى فات
كان لازم تيجى بنفسك
من حبك مش من يأسك
ونحكى بالساعات

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق