الثلاثاء، 1 مايو 2012

كلمات اغنيه خليك فكر بهاء سلطان


كلمات اغنيه خليك فكر بهاء سلطان

خليك فاكر إن معاك أنا دوقت المر
خليك فاكر إن الحزن ساعات وتمر
خليك فاكر إنت إخترت تبقي براحتك
خليك فاكر إن معاك أنا دوقت المر
خليك فاكر إن الحزن ساعات وتمر
خليك فاكر إنت إخترت تبقي براحتك
أديني نسيت وريحتك بعدت كمان وفرحتك
أديني نسيت وريحتك بعدت كمان وفرحتك
أنا عشقتك إنساني أنا الحب خلاني
أنا عشقتك إنساني أنا الحب خلاني
أقول
خليك فاكر إن معاك أنا دوقت المر
خليك فاكر إن الحزن ساعات وتمر
خليك فاكر إنت إخترت تبقي براحتك
أه من الحب لما تغيروا الأيام والعشرة لما تضيع بسرعة آوام
أه من الحب لما تغيروا الأيام والعشرة لما تضيع بسرعة آوام
أه من الليالي منك يا غالي أه من حبايبي ومن صحابي
أه من الليالي منك يا غالي أه من حبايبي ومن صحابي
أنا عشقتك إنساني أنا الحب خلاني
أنا عشقتك إنساني أنا الحب خلاني
أقول
خليك فاكر إن معاك أنا دوقت المر
خليك فاكر إن الحزن ساعات وتمر
خليك فاكر إنت إخترت تبقي براحتك

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق