الثلاثاء، 1 مايو 2012

كلمات اغنيه لو عاوز تعرف تينا


كلمات اغنيه لو عاوز تعرف تينا

انا شيفاك بتبص علي
انا عرفاك مسحور بعنيي
انا شيفاك بتبص علي
انا عرفاك مسحور بعنيي
ساعة بتتقرب
ساعة بتتهرب
ليه ما بتتجرأ
خايف من إيه
صابر على إيه
اذا عاوز تعرف
بحبك موت
و اموت بحبك انا يا ولا
بحبك موت
و اموت بحبك انا يا ولا
بحبك موت
و اموت بحبك انا يا ولا
انا حساك مية في المية
انا استناك ما تقرب لي
انا حساك مية في المية
انا استناك ما تقرب لي
ساعة بتتقرب
ساعة بتتهرب
ليه ما بتتجرأ
خايف من إيه خايف
صابر على إيه
اذا عاوز تعرف
بحبك موت
و اموت بحبك انا يا ولا
بحبك موت
و اموت بحبك انا يا ولا
بحبك موت
و اموت بحبك انا يا ولا
ساعة بتتقرب
ساعة بتتهرب
ليه ما بتتجرأ
خايف من إيه خايف
صابر على إيه صابر
اذا عاوز تعرف
بحبك موت
و اموت بحبك انا يا ولا
بحبك موت
و اموت بحبك انا يا ولا
بحبك موت
و اموت بحبك انا يا ولا

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق