الخميس، 26 يوليو 2012

كلمات اغنية حخلى بالي من نفسى فضل شاكر


كلمات اغنية حخلى بالي من نفسى فضل شاكر

هخلى بالى من نفسى واحاول مشوفكش

خايف اقابلك تانى قدامك مقدرش

انا ليه كل ما اشوفك بانسى اوام وارجعلك

لازم اغلب ضعفى مش لازم اسمعلك


هخلى بالى من نفسى واحاول مشوفكش

خايف اقابلك تانى قدامك مقدرش

انا ليه كل ما اشوفك بانسى اوام وارجعلك

لازم اغلب ضعفى مش لازم اسمعلك


وحياة اللى ما بينا قصدى اللى كان فى يوم بينا

لو شفتنى قدامك متكلمنيش وامشى

كل ما باقول انا هانسى الاقينى بحبك لسه

وعلشان اعرف اسيبك هابعد ومقولكش


وحياة اللى ما بينا قصدى اللى كان فى يوم بينا

لو شفتنى قدامك متكلمنيش وامشى

كل ما باقول انا هانسى الاقينى بحبك لسه

وعلشان اعرف اسيبك هابعد ومقولكش


هخلى بالى من نفسى

انا كنت باعيش علشانك مهما جرالى بحبك

بعد اللى انت عملته انا مش هافضل جنبك

مهما تعبت فى بعدك تعبى فى قربك اصعب

انا لو قلت نسيتك ابقى باحاول اكدب


انا كنت باعيش علشانك مهما جرالى بحبك

بعد اللى انت عملته انا مش هافضل جنبك

مهما تعبت فى بعدك تعبى فى قربك اصعب

انا لو قلت نسيتك ابقى باحاول اكدب


وحياة اللى ما بينا قصدى اللى كان فى يوم بينا

لو شفتنى قدامك متكلمنيش وامشى

كل ما باقول انا هانسى الاقينى بحبك لسه

وعلشان اعرف اسيبك هابعد ومقولكش.

هخلى بالى من نفسى


وحياة اللى ما بينا قصدى اللى كان فى يوم بينا

لو شفتنى قدامك متكلمنيش وامشى

كل ما باقول انا هانسى الاقينى بحبك لسه

وعلشان اعرف اسيبك هابعد ومقولكش.

هخلى بالى من نفسى

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق