الخميس، 26 يوليو 2012

كلمات أغنية نحب حد كريم نور 2012


كلمات أغنية نحب حد كريم نور 2012

نحب حد نقول مفيش غيره هواه
ونعيش نضحيله سنه ودقيقه
من غيره ولا تتعاش
نعيش بجد وايده
في ايدينا سوا
نحلم بليالينا هنا
يازمنا خلينا متبعدناش
ولو صحيح الحب بيخلى القلوب تفرح كدا تملي
انا عمري مهتمنى في يوم انساك
وانا لو عليا انا قلبي دا ملكه
فداه وسنيني راح اعيشها معاه
على قلبي مطمن وانا وياه
ولو صحيح الحب بيخلى القلوب تفرح كدا تملي
انا عمري مهتمنى في يوم انساك
وانا لو عليا انا قلبي دا ملكه
فداه وسنيني راح اعيشها معاه
على قلبي مطمن وانا وياه
خلاص بجد اختارته انا ليا
حبيب يسهرلي لياليا
نصيب قلبي من الدنيا وأغلى ما ليه
هعيش معاه اجمل سنين عمري
ولا يغلى عليه عمري
دنا بلقاى معاه نفسي وعايش بيه
ولو صحيح الحب بيخلى القلوب تفرح كدا تملي
انا عمري مهتمنى في يوم انساك
وانا لو عليا انا قلبي دا ملكه
فداه وسنيني راح اعيشها معاه
على قلبي مطمن وانا وياه

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق