الخميس، 26 يوليو 2012

كلمات اغنية نفسى اغمض عنيي محمد رحيم


كلمات اغنية نفسى اغمض عنيي محمد رحيم

عدى كام يوم عليا وانتي بعيد مش لاقيكي

نفسي اغمض عيني وافتح اشوف عينيكي

عدى كام يوم عليا وانتي بعيد مش لاقيكي

نفسي اغمض عيني وافتح اشوف عينيكي

انا محتاجلك ايوة حبيبي بجد خلاص انا في بعاادك تايه قلبي نسي الاحساس وحفضل اقولها تاني اعديها بحبك موت تعالي ف حضني حبيبتي احييني بجد بموت

عدى كام يوم عليا وانتي بعيد مش لاقيكي

نفسي اغمض عيني وافتح اشوف عينيكي

انسى نفسي ايوة انسى كل الناس بيكي

دا انتي عمري كله اجمل الاحساس فيكي

انسى نفسي ايوة انسى كل الناس بيكي

دا انتي عمري كله اجمل الاحساس فيكي

انا محتاجلك ايوة حبيبي بجد خلاص انا في بعاادك تايه قلبي نسي الاحساس نسي الاحساس وحفضل اقولها تاني اعديها بحبك موت بحبك موت تعالي ف حضني حبيبتي احييني بجد بموت

عدى كام يوم عليا وانتي بعيد مش لاقيكي

نفسي اغمض عيني وافتح اشوف عينيكي


انا محتاجلك ايوة حبيبي بجد خلاص انا في بعاادك تايه قلبي نسي الاحساس وحفضل اقولها تاني اعديها بحبك موت تعالي ف حضني حبيبتي احييني بجد بموت

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق