الاثنين، 22 أكتوبر 2012

كلمات مهرجان المعامله نفس المعامله عمرو حاحا وفيجو


كلمات مهرجان المعامله نفس المعامله عمرو حاحا وفيجو

كلمات مهرجان المعامله نفس المعامله عمرو حاحا وفيجو


خلاص يا دنيا انسي حناني خلاص انا هبقى واحد تاني
مش هامن تاني لحد واشهدو ياناس على كلامي
وهحرس من كل الناس
وانا فقت يا دنيا خلاص
قلبي الحنين انا شلته
بقلب ميت بدلته
انا كنت عايش غرقان
ومدي الناس الامان
وبحب كل الناس
وطلعت انا الغلطان
الدنيا يامه بتعلم
وجه وقتي وهتكلم
وبجد انا مش زعلان
وجه وقتي وهتكلم
اسمع من الانسان
قصدي اللي كان انسان
لو خدت بنصيحتي
هتعيش علطول فهمان
في الوقت اللي جاي
المعامله نفس المعامله
خلاص يا دنيا مفيش مجامله
ليك حدود تقف عندها
ده كلامي للناس كلها
عشان كلمة الصحاب
زمنا ده مش وقتها
وابعد وانا مش زعلان
خلاص يا دنيا انا الكسبان
واعيش مع حالي شوية
وبجد هنسى الدنيا دي
واروح على دنيا جديدة
بعيدة كمان عن الصحبية

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق